O mnie

Nazywam się Bartosz Stępień i pochodzę z Głogowa. Obecnie jestem studentem Uniwersytetu Zielonogórskiego na kierunku Informatyka. Moją pasją jest świat nowych technologii – zacząłem się nimi interesować już od małego, kiedy to ojciec kupił pierwszy komputer.

Zajmuję się programowaniem od paru ładnych lat. Głównie specjalizuję się w C# oraz programowaniu gier w Unity3D. Oprócz tego potrafię tworzyć działające aplikacje internetowe oraz mobilne. Ciągle staram się poprawiać moje umiejętności programistyczne i biorę czynny udział w różnych projektach. Mam za sobą stworzonych kilka prostych gier komputerowych, głównie na pokazy na uczelni. Oprócz tego interesuję się „software engineering” oraz tworzeniem rozwiązań dla przyśpieszających/optymalizujących wytwarzanie oprogramowania. Jako jeden z nielicznych programistów nie mam oporów przed tworzeniem prostych grafik 2D i 3D 🙂

Jeżeli potrzebujesz strony, aplikacji, gry, albo chcesz nawiązać współpracę ze mną – napisz do mnie

Moje projekty

16-06-2016

Pierwszy kontakt z tworzeniem gry pod wirtualną rzeczywistość na platformę Google Cardboard. Gra polegała na przejściu jak najdłuższej drogi i omijanie przeszkód. Stworzona została w silniku Unity3D. Pokazy odbyły się podczas Festiwalu Nauki 2016 na nowo nazwanym wydziale Informatyki, Elektrotechniki i Automatyki na Uniwersytecie Zielonogórskim.

16-06-2015

HealthKeeper był grą dla dzieci, które potrzebowały rehabilitacji przez zabawę. Projekt został oparty o silnik Unity3D oraz technologię Kinect firmy Microsoft. O projekcie pisałem już artykuł: http://www.bartez.info/podsumowanie-projektu-health-keeper/ 

12-03-2014

Dark Elf była pierwszą grą stworzoną przeze mnie oraz moich znajomych z czasów szkolnych. Uczęszczałem wtedy do Zespołu Szkół Politechnicznych w Głogowie na kierunku technik informatyk. Nasz pierwszy większy kontakt z silnikiem Unity3D. Wtedy jeszcze raczkowaliśmy z naszymi umiejętnościami programowania. Gra została zaprezentowana gościom z Ukrainy oraz na pokazach podczas Dni Otwartych szkoły.

W grze zostały użyte darmowe elementy dostępne w Unity Asset Store oraz muzyka z SoundCloud. Oprócz tego nagrywaliśmy własne dialogi w grze co dodawało uroku tej grze.

25-11-2011

Program napisany w Borland C++, który został napisany z powodu mojego poirytowania ówczesnym wysypem stron zmuszających użytkowników do udostępniania ich strony na facebooku przed obejrzeniem materiału. Program z podanego adresu strony wyszukiwał adres oryginalnego filmiku oraz umieszczał oryginalny player Youtube z materiałem. Oprócz tego program posiadał prosty system aktualizacji i historii przeglądanych filmów.

16-11-2011

Kag2d.pl - obrazekStrona poświęcona grze King Arthur’s Gold polskiego twórcy Michała Marcinkowskiego. Większość powinna go kojarzyć z grą Soldat, której jest też twórcą. Projekt, który bardzo miło wspominam, mimo, że nie byliśmy oficjalną polską stroną to prowadziliśmy serwis, który zrzeszał polskich graczy. Miałem bardzo duży problem z promocją strony. To był jeszcze początek gry, gdy ta była w wersji Alpha. Siłą rzeczy nie była tak popularna, żeby przyciągać tłum ludzi. Niestety ekipa, która współpracowała ze mną wykruszyła się i byłem zmuszony do zamknięcia projektu.

01-09-2011

0Host.eu

Próba stworzenia bardziej opłacalnego modelu hostingu, który miał przynieść profity w zupełnie inny sposób. Na zachodzie hostingi post2host były bardziej popularne niż u nas w Polsce więc nie było praktycznie konkurencji. Zrezygnowałem z korzystania resselera tylko wykupiłem swój własny serwer VPS, dzięki czemu byłem tylko ograniczony możliwościami sprzętu. Serwer był postawiony na darmowym panelu LxAdmin/Kloxo. Niestety taka forma hostingu nie przyjęła się w naszym kraju, było wręcz znikome zainteresowanie tym.

19-01-2010

0Host.pl - obrazekPierwszy tak duży projekt, dzięki któremu zrozumiałem zasady obowiązujące w prowadzeniu hostingu. Udostępniałem za darmo miejsce na serwerze w zamian za wyświetlanie reklam na tych stronach. Niestety z powodu komplikacji od strony firmy dostarczającej serwer i brakiem opłacalności byłem zmuszony zakończyć ten projekt.

W dzisiejszych czasach przy tak niskich cenach nie opłaca się już inwestować w darmowe hostingi.